به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، اشکان اژدری رئیس مرکز به همراه معاونین، رؤسای بخش های تحقیقاتی و پشتیبانی با دادرحمن بامری، سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد و ارتقای تعامل و ارتباطات، همفکری و بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی و فنی دیدار کرد.
در این دیدار بامری سرپرست شیلات استان ضمن تشریح عملکرد و اهداف اداره کل شیلات استان در راستای نیل به اهداف سازمانی و توسعه اقتصاد دریا محور، بر ایجاد زمینه های همکاری های جدید تأکید کرد.
وی با تأکید بر نقش با ارزش مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور به‌ عنوان یک مرکز مهم علمی و به عنوان بازوی فنی شیلات، تصریح کرد: مرکز تحقیقات می‌تواند نقش پررنگی در توسعه همه‌جانبه شیلات استان سیستان و بلوچستان داشته باشد.
سرپرست شیلات استان در این دیدار به آمادگی اداره کل شیلات به منظور ارتقای تعامل و همکاری های بیشتر تأکید کرد.
در ادامه اژدری، رئیس مرکز ضمن تبریک انتصاب سرپرست شیلات استان، به تبیین سیاست ها، خط مشی ها و اهداف موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در سواحل مکران در ارتقای تعامل همسو، سازنده و ارتباط مستمر و کاری مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور به عنوان نماینده استانی آن موسسه با اداره کل شیلات استان در راستای اولویت های شورای راهبردی تحقیقات شیلات بویژه در زمینه پژوهش های کاربردی و اقدامات ترویجی اعلام آمادگی کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code