دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت  1403 

بازدید معاونین موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب‌های شور_ بافق یزد

محمود حافظیه، معاون پژوهش و فناوری و بابک قائدنیا، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و هیات همراه از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب‌های شور_ بافق یزد بازدید کردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 239 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب‌های شور_ بافق یزد، محمود حافظیه، معاون پژوهش و فناوری، بابک قائدنیا، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و سید مهدی رحمن‌نیا، کارشناس عمرانی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از مرکز مذکور، فرمانداری شهرستان بافق و سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بازدید کردند.
محمود حافظیه ضمن مروری بر دستاوردهای موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و مرکز به اهمیت و جایگاه مرکز در شهرستان، استان و سطح کشور به عنوان یک مرکز ملی فعال در بخش تحقیقات ماهی تیلاپیا پرداخت.
وی با اشاره به سبقه درخشان موسسه در بخش تحقیقات آبزیان، به بیان جایگاه مرکز به عنوان بازوی تحقیقاتی سازمان جهت دستیابی به اهداف پیش‌روی تولید ماهی تیلاپیا پرداخت.
حافظیه با تاکید بر اهمیت مرکز در تکمیل پژوهش‌های کاربردی در زمینه فناوری بایوفلاک، گفت: نیازمند به تبیین دستورالعمل‌های ترویجی-کاربردی هستیم.
بابک قائدنیا، مشکلات اداری و اعتباری پیرامون احداث ساختمان اداری را مطرح کرد.
ابوالقاسم دهقان، فرماندار شهرستان بافق نیز با اشاره به اهمیت ماهی تیلاپیا در برنامه یزد نوین، اعلام همکاری و حمایت خود را در زمینه‌های مطرح شده بیان کرد.
حاتمی‌زاده، بر افزایش همکاری‌های دو جانبه تحقق اهداف سازمان در خصوص چشم انداز تولید ماهی تیلاپیا در استان و برنامه یزد نوین تاکید و  درخصوص همکاری و حمایت در انجام پروژه‌های تحقیقاتی اعلام آمادگی کرد.
در ادامه معاونین و کارشناس عمرانی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به همراه رئیس و همکاران مرکز در دفتر سازمان جهاد کشاوزی استان یزد حضور به هم رساندند.
گفتنی است؛ در یک جلسه با حضور همکاران مرکز، محمد اخوان بهابادی، در یک گزارش وضعیت عملکرد برنامه‌های پشتیبانی، پروژه‌های پژوهشی، دستاوردها، برنامه‌های آتی و مشکلات مرکز را تشریح کرد.
در این جلسه، محمدعلی حاتمی‌زاده، رئیس، کارگر، مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی و یزدانی، مدیر اداره امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی یزد حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code