به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، جلسه کمیته فنی_بهداشتی میگوی استان به منظور برنامه ریزی برای سال جدید برگزار شد.
در این جلسه غلامی، سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات استان ضمن تشریح دستور کار جلسه به برنامه ریزی و اجرای پرورش میگو دو بار در سال، حاصل از اجرای طرح پایلوت تولید در سال زراعی 1402 برای استان سیستان و بلوچستان پرداخت.
در ادامه اشکان اژدری رئیس مرکز به ارائه گزارش در مورد اجرای طرح پایلوت از نظر تقویم زمانی، استاندارد سازی نرسری و نتایج پایش های دوره ای در مجتمع شهید صنعتی گواتر و همکاری در مزرعه اجرای پایلوت پرورش دو دوره در سال (شرکت گواتر میگو) پرداخت و نکاتی در مورد اجرای هرچه بهتر این طرح ارائه کرد.
همچنین سید جوادی، دبیر انجمن صنفی به وضعیت مشکلات برق و دریچه های کانال های پرورش میگوی شهید صنعتی گواتر پرداخت.
در پایان داوودی، مسئول بخش بهداشت و بیماری آبزیان دامپزشکی استان در خصوص مسائلی در زمینه اجرای طرح پایلوت و چالش های مهم اجرای این طرح و الزامات و بازدیدهای کارگروه، آماده سازی ها و رعایت دستورالعمل های فنی_ بهداشتی در آماده سازی مزارع برای اخذ مجوزهای مربوطه توسط بهره برداران ارائه داد و در مورد اجرای طرح دو بار در سال بحث و تبادل نظر شد و مواردی جهت پیگیری و اقدام در قالب کارگروه مصوب گردید.
این جلسه با حضور رئیس مرکز، سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات استان، مسئول بخش بهداشت و بیماری آبزیان دامپزشکی استان، جامعه تولید کننده و آبزی پرور استان و سایر مسئولین نهادهای ذیربط در محل دفتر معاونت آبزی پروری شیلات استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code