به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور_ اهواز، همایش ملی مدیران منابع انسانی موسسات، مراکز تحقیقاتی و آموزشی با حضور کریم احمدی‌صومعه، معاون توسعه و منابع مدیریت سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، ماشاالله خشنود، مدیر کل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان، حسین هوشمند، رئیس پژوهشکده، سیدبهرام اندرزیان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، سید محمود طبیب‌غفاری، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد دزفول و مدیران منابع انسانی موسسات، مراکز تحقیقاتی و آموزشی از سراسر کشور در مرکز تحقیقات کشاورزی صفی‌آباد دزفول برگزار شد.
در این همایش معاون توسعه و منابع مدیریت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وجود سازمان را برای وزارت جهاد کشاورزی بسیار حائز اهمیت و حیاتی دانست. وی گفت: از سال ۱۲۹۷ با شروع تحقیقات شیلات تاکنون ۱۰۵ سال می‌گذرد که تحقیقات کشاورزی در ایران شروع شده است.  
ا حمدی صومعه، ۲۱ موسسه، ۳۴ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و ۳۱۴ ایستگاه تحقیقاتی  را از زیرمجموعه های سازمان برشمرد. در این مجموعه بالغ بر ۹۰۰۰ نفر نیروی انسانی فعالیت دارند که نشان از ریشه‌دار و کارآمد بودن سازمان با گستره فیزیکی و منابع انسانی مؤثر در وزارت جهاد کشاورزی است.
سازمان تحقیقات در اکثر مجامع بین‌المللی به‌ عنوان یک عضو فعال یا عضو ثابت و علمی است و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در اکثر کنوانسیون‌ها و سایر موارد است.
گستره فعالیت هم از کف دریا گرفته تا نوک قله کوه در حوزه فعالیت سازمان است. وی تکریم همکاران و پاسخگویی صحیح و راه‌اندازی کار همکاران را یکی از اصول اصلی سازمان دانست. در پایان نشست از محمودرضا آذینی، مدیر امور اداری و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به عنوان مدیر منابع انسانی برتر در سطح سازمان به همراه دو مدیر دیگر قدردانی شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code