چهارشنبه هجدهم بهمن 1402 

حضور پژوهشگران پژوهشکده در اولین کاروان سراسری محققین معین کشور

اولین کاروان سراسری محققین معین استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و با حضور تعدادی از محققین معین پژوهشکده برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 179 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_ گیلان، اولین کاروان سراسری محققین معین استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور تعدادی از محققین معین پژوهشکده  برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ارایه گزارش سالانه فعالیت محققین معین مراکز تحقیقات کشاورزی استان گیلان برگزار شده بود، مژدهی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش و ترویج استان ضمن تقدیر از فعالیت های محققین پاره ای از وظایف و مسیولیت ها را بر شمرد.
 زاهدی، دبیر محققین معین استان نیز گزارش سالانه عملکرد مراکز را ارایه و به چالش ها و مشکلات پیش روی محققین معین اشاره کرد.
در ادامه صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تاکید بر نقش اثرگذار محققین مراکز مختلف کشاورزی، خواستار حضور پر رنگ پژوهشگران برای رفع مشکلات کشاورزی استان شد.
در پایان جلسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از دبیران و محققین معین مراکز تحقیقات کشاورزی استان از جمله عادل حسینجانی، مدیر ترویج پژوهشکده تقدیر کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code