به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور_ بوشهر، محمود بهمنی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور برای بازدیدهای دوره‌ای و پیشبرد برنامه‌های پژوهشکده، سفری دو روزه به بوشهر کرد. در این سفر معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی و رئیس بخش بیوتکنولوزی موسسه ایشان را همراهی کردند. اقدامات انجام شده:
-بازدید از ایستگاه تحقیقاتی تولید میگوی عاری از بیماری خلیج فارس، دیدار با کارشناسان، بررسی امکانات و گزارش تولیدات و محدودیت ها و چالش های مربوطه.
- بازدید از آزمایشگاه های پژوهشکده، گفتگو با مدیران فنی، بررسی تجهیزات و فضای کاری، گزارش پروژه های مرتبط و اقدامات حفاظتی مربوطه.
- بازدید از شناورهای پژوهشکده، نیازها، اقدامات اساسی.  
- جلسه بررسی امور پژوهشکده با کارشناسان و اعضای هیئت علمی پژوهشکده، پروژه ها، دستاوردها، گزارش عملکرد و برنامه های آتی.
–دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر
- تجلیل از بانوان پژوهشکده میگو به مناسبت روز زن و مقام مادر 
–دیدار با مدیر تحقیقات آموزش و ترویج جهاد استان
–دیدار با معاون آبزی‌پروری شیلات استان
–دیدار با مدیر اتحادیه تکثیر کنندگان لارو میگوی استان
–دیدار با مدیر اتحادیه پرورش دهندگان میگوی استان
دکتر بهمنی در این سفر تاکید کرد زیرساخت های مناسب پژوهشکده میگو از سال ها قبل در بوشهر برقرار شده و به همت همکاران در این سال ها در حد قابل قبولی حفظ شده است. ایشان برای حفظ و ادامه روند پیشرفت این پژوهشکده شخصا امکانات داخلی، تجهیزات، ساختمان‌ها و ایستگاه را بررسی کرده و امور تعاملی پژوهشکده با سایر دستگاه ها در بوشهر را به طور حضوری پیگیری کرد. در جلسه رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، بر موارد متعدد از جمله: موضوعات جایگاه پژوهش در سازمان و ضرورت حفظ ساختمان‌ها و ایستگاه های تحقیقاتی مطرح و تاکید شد.
در جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز تحقیقات منابع طبیعی جهاد، موارد مشترک دو دستگاه طرح و بررسی شد.
دکتر بهمنی در جلسه‌ ای با معاون آبزی پروری شیلات و رئیس اتحادیه تکثیر و پرورش میگوی استان بوشهر، بر کارهای مشترک تحقیقاتی برای گذر از چالش‌های موجود و پتانسیل پژوهشکده میگوی کشور در سطح استانی و ملی تاکید کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code