به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در راستای بررسی وضعیت صنعت خوراک آبزیان و نقش و اهمیت آن در ارتقاء تولید آبزیان، بخش آبزی پروری مؤسسه نشست راهبردی توسعه بهره وری صنعت خوراک آبزیان را در تاریخ 12 دی ماه در محل سالن جلسات مؤسسه برگزار کرد.
در این نشست، دکتر حافظیه معاون پژوهشی موسسه، برنامه ها و سیاست های موسسه در تغذیه آبزیان، رمز پایداری آبزی پروری و کلید توسعه آن و آینده پژوهی تغذیه آبزیان را توضیح داد. در ادامه دکتر حسین زاده رئیس بخش آبزی پروری موسسه نیز پس از بحث و تبادل نظر سخنرانان، شرکت کنندگان و همکاران بخش خصوصی، برنامه ها و سیاست های راهبردی تغذیه آبزیان را در راستای افزایش تولید آبزیان مطرح کرد.
یادآور می شود، در این نشست دبیرکل اتحادیه تولید تجارت آبزیان، مدیر عامل اتحادیه ماهیان سردآبی و مدیر عامل اتحادیه ماهیان گرمابی، مدیر گروه فرآوری آبزیان سازمان شیلات ایران، مدیران تولید کارخانجات غذای 21 بیضا و فرادانه، مشاوران کارخانجات غذا و محقق آبزی پروری دانشگاه آیداهو نیز حضور داشته و به ایراد سخنرانی در راستای چالش های صنعت خوراک ماهیان سردآبی، گرمابی، صادرات و واردات خوراک، تحقیق و توسعه در تغذیه آبزیان پرداختند.
در این نشست، 125 نفر به صورت مجازی شرکت داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code