به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر_ ساری، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر به همراه نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشکده ها، مراکز و شرکت های دانش بنیان فعال حوزه کشاورزی استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی و تعداد دیگری از مسئولین استانی، برگزار شد.
در این مراسم مسئولین، علاوه بر بازدید از نمایشگاه یافته های تحقیقاتی، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه گرد هم آمدند تا از محققین برتر تجلیل به عمل آورند.
خیام نکویی، گفت: دانشگاه و سازمان با دارا بودن تعداد زیادی عضو هیئت علمی و کارشناسان با‌تجربه  و نیروی جوان دانشجو از توان  بالای در حل مشکل کشاورزی برخوردار است که با هماهنگی و همکاری بین این دو نهاد می توان بسیاری از چالش های این حوزه را مرتفع کرد.
وی همچنین ادامه داد: امروزه علارغم پیشرفت صورت گرفته، میزان تولیدات کشاورزی در واحد سطح افزایش یافته است؛ ولی هنوز جوابگوی نیاز مردم نیست و واردات محصولات کشاورزی همچنان ادامه دارد و راه حل رسیدن به خودکفایی بکارگیری ارقام مناسب برای مناطق مختلف کشور برای رسیدن به بالاترین راندمان است.
معاون وزیر تصریح کرد: امنیت غذایی دغدغه همه مسئولین است و درخواست بخش اجرایی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برطرف کردن چالش های تولید و تهیه آذوقه با قیمت کمتر است.
در پایان برنامه محققین برتر معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code