به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در اولین گردهمایی و نشست تخصصی مدیران روابط عمومی موسسه ها و مراکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از مسئولان روابط عمومی برتر زیرمجموعه سازمان، تقدیر به عمل آمد.
این گردهمایی که در مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار گردید، با حضور دکتر خیام نکویی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر رضازاده رئیس روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر دالوند رئیس روابط عمومی سازمان و تمامی مسئولان روابط عمومی های تابعه، آغاز به کار کرد و طی دو روز ادامه دارد.
طی این جلسه و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در بخش برگزاری نمایشگاه، اطلاع رسانی و فضای مجازی، از دکتر مسطوره دوستدار رئیس روابط عمومی موسسه، به عنوان یکی از اعضای برتر، تقدیر شد.
دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جمع مدیران روابط عمومی های موسسات و مراکز به نکات مهمی به شرح ذیل اشاره نمود: تبیین جایگاه و نقش مهم سازمان تات در بخش کشاورزی وظیفه روابط عمومی هاست. در خانواده بزرگ سازمان تات اگر اتحاد، انسجام و وحدت و یکپارچگی نباشد، اهداف محقق نخواهد شد. نقش روابط عمومی ها در روشنگری افکار عمومی و افکارسنجی و آگاهی سازی. ارتقای سازمان تات وظیفه همه ماست. لازمه کار روابط عمومی عشق است. برخط ترین حوزه شما هستید. این جلسه، هم اندیشی است، باید راهکار بدهید، مشارکت کنید و به نتیجه مطلوبی برسیم. در استان ها، اتفاقات خوبی در زمینه شناخت جایگاه و اهمیت سازمان تات به عنوان مسأله درجه یک استان، رقم خورده است. اگر راهبرد درستی داشته باشیم اقدامات ما اثربخش است. سخت ترین کار روابط عمومی است. باید در همه زمینه ها دانش و توانمندی داشته باشید.
دکتر رضازاده، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی بیان کرد: مجموعه روابط عمومی مهمترین و قوی ترین جایگاه کاری را داراست. باید قدر و منزلت این جایگاه را هم خود بدانیم هم مدیران بالادستی.
شایان ذکر است این همایش با هدف هم اندیشی و اتخاذ سیاست های ارتباطی برای توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی کشور و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در اجرای سیاست ها و برنامه‌های رسانه ای سازمان تات طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. همچنین دوره آموزشی تخصصی مهندسی ارتباطات هوشمند در حاشیه این گردهمایی برگزار گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code