به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از بخش‌های مختلف نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که به مناسبت شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری و برگزار شده است، دیدن کرد.
در این بازدید که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، نفت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، معاون اداری و استخدامی و رئیس دفتر رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کردند، دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف توضیحاتی درباره دستاوردها و توانمندی‌های بخش‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود ارائه کردند.
در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده است.
تولید ۹۵ بذر هیبریدی اصلاح شده، افزایش ۴۷ درصدی بذرهای اصلاح شده و راه‌اندازی پارک علم و فناوری کشاورزی از جمله دستاوردهای وزارت جهادکشاورزی در این نمایشگاه بود.
گفتنی است در گوشه ای از این نمایشگاه، توانمندی های علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به نمایش گذاشته شد که با همراهی توضیحات دکتر خیام نکوئی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مورد بازدید رئیس جمهور قرار گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code