به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های دامی با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، معاونین، مدیران، روسای جهاد کشاورزی استان‌ها، دکتر شریف روحانی قائم مقام موسسه و جمعی از اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی افتتاح شد‌.
در این مراسم، علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: شیوع کرونا باعث رکود، کم‌رمق شدن و لغو نمایشگاه‌ها در کشور شده بود اما دوباره این نمایشگاه‌ها رونق گرفته و وزارت جهاد کشاورزی از این نمایشگاه‌ها حمایت معنوی و سیاستگذاری می‌کند‌.
وی با بیان این که نمایشگاه امروز با نمایشگاه‌ های گذشته تفاوت دارد، افزود: این نمایشگاه شروع یک حرکت به سمت استمرار نمایشگاه جامع کشاورزی در ایران است و کشاورزان می ‌توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره ‌برداری کنند‌.
رضازاده تصریح کرد: امروز چندین اتحادیه و انجمن گردهم آمده‌ اند و وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه یک سالن مجزا دارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم از غرفه ‌های بخش کشاورزی حمایت می‌ کند‌.
رضازاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت دارد.
در روز دوم این نمایشگاه، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از غرفه موسسه بازدید کرد و با آخرین دستاوردهای محققان این مجموعه آشنا شد. همچنین دکتر بهمنی که در نمایشگاه حضور داشت، در ارتباط با عرصه های تحقیقاتی شیلات، با شبکه اینترنتی برکت مصاحبه کرد. 
گفتنی است؛ این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت تولیدکننده ایرانی در سطح ۲۵ هزار مترمربع و ۱۲ سالن برگزار شده است. در این مراسم از تندیس نمایشگاه نیز رونمایی شد.
این نمایشگاه  از ۱۹ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۵ در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر و پذیرای کشاورزان، تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی است.
علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه موسسه، به سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code