دوشنبه سوم مرداد 1401 

جلسه شورای راهبردی رویداد شیلات

جلسه شورای راهبردی رویداد شیلات، به منظور تصمیم گیری در ارتباط با چگونگی برگزاری رویداد شیلاتی، برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 600 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، بحث و تبادل نظر در ارتباط با نحوه برگزاری رویداد، تعیین افراد شورای سیاست گذاری، کمیته راهبری، اعضای کمیته علمی و فنی، کمیته اجرایی و زمان بندی رویداد، به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعضا به تناسب تخصص و مهارتی که در حوزه های مختلف دارند، در این گروه ها انتخاب شوند.
اکثر افرادی که برای کارگروه های این رویداد انتخاب شدند از کسانی هستند که در زمینه شرکت های دانش بنیان، منتورینگ و توسعه بازار، تخصص داشته و می توانند در پیشبرد و برگزاری این رویداد موثر واقع شوند.
همچنین هسته شتاب دهنده رویداد، جهت انتخاب ایده های مطرح شده در رویداد تشکیل می شود تا به عنوان کاتالیزوری برای توسعه و ارتقای شرکت های دانش بنیان حضوری موثر داشته باشد. شرکت های حاضر در این هسته نیز باید دارای مجوز رسمی از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری باشند.
دکتر بهمنی، دکتر حافظیه، دکتر حسین زاده صحافی، دکتر قائدنیا، دکتر یوسفی، خانم دکتر محبی درخش به صورت حضوری و مهندس تکریمی به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشته و نظرات خود را در ارتباط با برگزاری این رویداد مطرح کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code