دوشنبه سوم مرداد 1401 

حضور دکتر حافظیه در بازدید از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات

وزیر جهاد كشاورزی با همراهی دكتر خیام نكویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مهندس برومندی، معاون امور باغبانی از نمایشگاه دستاوردهای مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی استان مركزی بازدید كرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 575 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی، همزمان با سفر هیات دولت به استان مرکزی، دکتر خیام نکویی، مهندس احمدی صومعه، دکتر حافظیه، معاون پژوهش و فناوری موسسه و دکتر گودرزی، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات بازدید کردند. طی این بازدید رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان مسائل و مشکلات این ایستگاه قرار گرفت و پیرامون موارد مطرح شده، رهنمودهایی را  ارائه نمود و در ادامه نیز با همراهی مهندس احمدی صومعه از پردیس تحقیقات و آموزش لوبیای خمین بازدید کرد.
در پایان جلسه ای با حضور همکاران در سالن جلسات مرکز تشکیل شد و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پیشتازی در حل مشکلات اولویت دار بخش کشاورزی را از وظایف مورد انتظار از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برشمرد.
وی بازدید وزیر جهاد کشاورزی از دستاورد های مراکز تحقیقاتی طی سفر های استانی را مهم برشمرد و اجرایی شدن دستاوردهای محققان و اثر بخشی آن در افزایش کمی و ارتقای کیفی محصولات کشاورزی را از موارد مورد انتظار وزیر جهاد کشاورزی ذکر کرد.
دکتر خیام نکویی همچنین طی سخنانی اظهار داشت: با باز نگری ساختار سازمان، ماموریت های مجموعه سازمان تحقیقات با محوریت کارهای دانش بنیان و پارک های علم و فناوری خواهد بود و در بحث کاهش نیروی انسانی در سازمان با تشکیل هسته ها و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان، این کمبود جبران خواهد شد. وی خطاب به محققان تاکید نمود که  باید در هر بخش تحقیقاتی یک موضوع برای پژوهش را در اولویت کارهای خود قرار دهد و اولویت ها قطعا" باید  برخواسته از نیازهای بخش اجرا باشد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code