به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، چهار اداره روابط عمومی مراکز و پژوهشکده های تابعه موسسه به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب  شدند. مواردی از قبیل تهیه به موقع و مناسب خبر و بارگذاری در سایت مرکز و ارسال به موقع به موسسه، ارتباط با خبرگزاری ها و رسانه ها، تدارک مصاحبه های تصویری و رادیویی مسئولین مرکز و پژوهشکده در مناسبت های مختلف، ارسال یادداشت های علمی محققین مرکز، اطلاع رسانی و اقدام به موقع مناسبت ها در طول سال، بروز رسانی سایت مرکز، همکاری همه جانبه با روابط عمومی موسسه در کلیه امور از ملاک های انتخاب بود.
لازم به ذکر است مهندس حامد یوسف پور، مدیر روابط عمومی انستیتو ماهیان خاویاری_ رشت، دکترسمیرا ناظم الرعایا، مدیر روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور_ اهواز، مهندس سپیده ملکی، مدیر روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_ گیلان و دکتر فاطمه محسنی زاده، مدیر روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور_ بوشهر جزو نفرات انتخابی هستند و به .عنوان مدیران منتخب روابط عمومی موسسه در سال 1400 معرفی شدند.
روابط عمومی موسسه به مناسبت این موفقیت بزرگ، از تلاش های ارزنده این عزیزان در مدیریت مطلوب این حوزه تقدیر و تشکر نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را برایشان از ایزد منان مسئلت دارد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code