دوشنبه هفدهم آبان 1400 

جلسه در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر_ ساری

جلسه ای با حضور دکتر تورج ولی نسب، مدیر کل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 645 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر_ ساری، جلسه ای با حضور دکتر تورج ولی نسب، مدیر کل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس، معاونین، مسئولین بخش های تحقیقاتی، اعضای هیئت علمی و محققین پژوهشکده در سالن کنفرانس برگزار شد.
در این جلسه دکتر ولی نسب در مورد فعالیت های اخیر دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان گزارش خود را ارائه نمودند و از زمینه های ایجاد شده در این دفتر جهت بهره مندی محققین از فرصت های مطالعاتی، انجام پروژه های تحقیقاتی با سایر کشورها و حضور در کنفرانس های بین المللی توضیحاتی دادند. از همکاران دعوت کردند تا از این موقعیت به وجود آمده برای ارتقای سطح علمی و تعامل بیشتر با سایر کشورها جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و تولید دستاوردهای جدید پژوهشی بهرمند شوند.
در پایان ایشان به عنوان سردبیر مجله علمی_ پژوهشی شیلات ایران جهت بهبود کیفیت انتشار، نکاتی را در خصوص نگارش و تدوین مقالات علمی برای حاضرین مطرح کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code