دوشنبه بیست و هفنم اردیبهشت  1400 

جلسه بررسی قرارداد پرورش میگو درمزرعه تحقیقاتی میگو و آبزیان آب شورگمیشان با شرکت کشت و صنعت شمال

جلسه بررسی قرارداد پرورش میگو درمزرعه تحقیقاتی میگو و آبزیان آب شورگمیشان با شرکت کشت و صنعت شمال وابسته به هلدینگ مزارع نوین ایرانیان به صورت وبیناری برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 722 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی – گرگان، این جلسه در مورخه 25 اردیبهشت 1400 با حضور معاونت های پژوهش و فناوری، برنامه ریزی و پشتیبانی، مسئول بخش آبزی پروری و معاونت ترویج موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، ریاست و مسئول بخش بازسازی ذخایر و کارشناس پرورش میگوی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی گرگان با محوریت مرکز به صورت وبیناری برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر آقایی ‌مقدم پس از عرض خیرمقدم خدمت حاضرین در جلسه، خلاصه‌ای از قرارداد مذکور و روند عملیاتی آن و صحبت ها و فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص و همچنین برآورد هزینه‌ها و سود ارائه کرد. وی درخصوص برونداد این قرارداد، انتقال تجربه در قالب آموزش، استفاده از پروبیوتیک در قالب فعالیت ترویجی و فواید استفاده از فیلتراسیون سه لایه و رعایت بیوسکیوریتی به عنوان انتقال دانش فنی به بحث و بررسی پرداخت. در نهایت مقررگردید با توجه به دستورالعمل های اداره کل دامپزشکی استان، در خصوص تعهدات شرکت و مرکز تحقیقات، هزینه های زیرساخت و در صد سود مشارکت، مذاکرات نهایی انجام گیرد و استفاده از فیلتراسیون و ایمنی زیستی بررسی و استفاده از پروبیوتیک نیز در حاشیه فعالیت پرورش اجراگردد. در این قرارداد همچنین مقرر شد در طی پرورش میگو از تجربیات محققین و کارشناسان پژوهشکده میگو و مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور به خصوص در مورد ایمنی زیستی استفاده گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code