سه شنبه بیست و ششم اسفند 1399 

مراسم تجلیل از بازنشستگان پژوهشکده میگوی کشور

در هفته آخر اسفند ماه ۱۳۹۹، مراسم تجلیل به مناسبت بازنشستگی 6 تن از پرسنل پژوهشکده میگوی کشور و سایر بازنشستگان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، همزمان برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 889 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور، به مناسبت آغاز بازنشستگی ۳۵ نفر از پرسنل ستاد موسسه تحقیقات و مراکز تحقیقاتی تابعه، مراسم بزرگداشتی همزمان برگزار شد. با دعوت معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات، این مراسم مجازی ۲۵ اسفند ماه سالجاری، با حضور بازنشستگان و تعدادی از همکاران در پژوهشکده میگوی کشور نیز برگزار شد.
در این مراسم دکتر دشتیان نسب رییس پژوهشکده میگوی کشور، با قدردانی از خدمات همکاران بازنشسته و تبریک آغاز فصل جدید زندگی، برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت کرد. دکتر آیین جمشید معاون پژوهشی و مهندس سیاح نیز به ترتیب با قدردانی از خدمات همکاران بارنشسته، گوشه هایی از تلاش هایشان را یادآوری کردند. در این جلسه بازنشستگان و جمع محدود از همکاران حاضر به نقل خاطرات مشترک پرداختند. به نمایندگی از همکاران در انتهای مراسم، مهندس دلیرپور طبق روال سال های اخیر، به شکرانه خاتمه این سال و آغاز بهار با تفعل به دیوان حافظ مراسم را پایان دادند.    
اسامی همکاران بازنشسته پژوهشکده میگوی کشور از آغاز سال ۱۳۹۹ به ترتیب زیر است:
آقایان حمید زارعی و حسین جابری از بخش اداری و  مهندس غلامحسین دلیرپور، مصطفی صبوحی، عبدالرسول مرزبانی و دکتر محسن نوری نژاد از بخش تحقیقات.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code