یک شنبه بیست و پنجم آبان 1399 

برگزاری جلسه بین مرکزتحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی و پارک علم و فناوری استان گلستان

جلسه ای درمحل پارک علم و فناوری استان گلستان با مرکزتحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی گرگان به منظور بررسی امکان همکاری های متقابل در زمینه های شیلاتی برگزارگردید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 893 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکزتحقیقات ذخایرآبزیان آبهای داخلی گرگان، در این جلسه ابتدا رئیس مرکز به معرفی مرکز، پتانسیل های علمی و امکانات پژوهشی، ایستگاه و مزارع تحقیقاتی مرکز و فعالیت های پژوهشی اثربخش در استان پرداخت و آمادگی مرکز را در برقراری یک واحد مرکز رشد در ایستگاه تحقیقاتی قره سو اعلام نمود. در ادامه ریاست پارک در خصوص فعالیت های پارک علم و فناوری، محورهای فعالیت درصنایع دانش بنیان، استارت آپ ها و صنایع خلاق توضیحاتی داد و درخصوص مزایای زیربخش های پارک و حمایت های مالی  و نقش این مجموعه در فضای علمی کشور و تسهیلات و پشتیبانی های پارک از فعالیت های نوپا و فناورانه صحبت نموده و سپس اعضای هیات علمی مرکز  به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی که می توانند بعنوان ایده در قالب هسته های دانش بنیان در پارک مطرح نمایند پرداخته و پارک نیز آمادگی خود را در حمایت  از این ایده ها وپروژه ها اعلام نمود. درپایان دکتر رضایی به جمع بندی موضوعات پرداخته و مقرر شد بازدیدی ازآزمایشگاه ها، ایستگاه و مزارع تحقیقاتی مرکز ترتیب داده شود. جلسه با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد خاتمه یافت.
در این جلسه، دکترغفاری رئیس و دکتر رضایی معاون پارک، دکتر آقایی مقدم رئیس مرکز، دکترحسینی و دکتر فاضل روسای بخش های تخصصی مرکز نیز حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code