به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به منظور توسعه دریا محور آبزی پروری و استفاده از ماهیان بومی در صنعت  پرورش در قفس های دریایی معرفی ماهی دریایی سوکلا به عنوان سریع الرشدترین ماهی پرورشی در قفس های دریایی و بهره برداری از آن, تفاهم نامه بین سه مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت طرح توسعه نیکسا و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی شکل گرفت که بعد از بررسی امضا خواهد گردید.
در این تفاهم نامه زنجیره کامل معرفی این ماهی به قفس های دریایی آن شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه پرورش ماهیان دریایی در قفس و در راستای بومی کردن صنعت مورد توجه قرار گرفته که با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توان تخصصی همکاران موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به اجرا گذاشته خواهد شد.
دکتر بهشتی، مدیر طرح های کلان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ضمن تایید توسعه دریا محور و استفاده از گونه های بومی برای پرورش در قفس های دریایی به سیاست های حمایتی آن معاونت در راستای امنیت غذایی، تولید و اشتغالزایی، گفت که اعتبار مورد نیاز در اختیار بخش خصوصی متقاضی قرار خواهد گرفت.
لذا لازم است شرکت نیکسا با همکاری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، پروپوزال با فرمت آن معاونت را تدوین و با سرمایه گذاری بخشی از اعتبارات مورد نظر بتواند از اعتبارات معاونت استفاده نماید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code