یک شنبه پانزدهم تیر 1399 

نشست صمیمانه رییس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور با جامعه صیادی استان سیستان و بلوچستان

دكتر اژدری رییس مرکز تحقیقات چابهار، معاونت پژوهشی و رئیس بخش ارزیابی ذخایر به همراه کارشناسان مرکز با جامعه صيادي استان سيستان و بلوچستان در خصوص نیاز ها و مشکلات آنها ديدار و گفتگو كردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1014 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومي مركز تحقيقات شيلات آبهاي دور-چابهار، در راستای تاکید رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در خصوص ارتباط نزدیک و صمیمی با جامعه صیاد، نشستی صمیمی در تاریخ 11 تیر ماه 1398 در سالن جلسات مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار برگزار گردید.
در این جلسه در ابتدا دکتر اژدری ضمن خیر مقدم به مهمانان و قدردانی از زحمات جامعه صیادی و معرفی فعالیت های علمی و ترویجی مرکز، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری مستمر این دیدارها برنامه ای موثر و قابل قبول در این راستا ارائه و اجرایی شود. ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود از نمایندگان جامعه صیادی درخواست نمودند که مسائل و مشکلات خود را به صورت صریح بیان نموده تا ضمن پیگیری نیازهای این عزیزان تلاش برای رفع آن صورت پذیرد.
در ادامه نمایندگان جامعه صیادی مهمترین مشکل پیش روی خود را وجود کشتی های ترال و عدم رعایت قوانین و مقررات از طرف آنها در محدوده آبهای استان سیستان و بلوچستان بیان کردند و خواستار ایفای نقش پررنگ مرکز تحقیقات و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در اجرای دستورالعمل های مدیریت نظارتی بر فعالیت های کشتی های ترال گردیدند.
در ادامه ضمن بیان دستاوردهای پژوهشی در حوزه مدیریت صید و بهره برداری و همچنین نکات فنی توسط رئیس بخش و کارشناسان مرکز، دکتر اژدری ضمن تاکید بر استمرار این جلسات با دستور کار مشخص، بیان داشت تجربه صیادان در کنار تخصص کارشناسان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور موجب تصمیم سازی و تصمیم گیری های منجر به صید پایدار می شود که موجب تضمین شغل صیادان و نسل آینده خواهد شد. به همین منظور پیشنهاد حضور مستمر نماینده جامعه صیادی در مرکز جهت ارتباط و هماهنگی بیشتر با مرکز گردیدند که مورد استقبال نمایندگان جامعه صیادی قرار گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code