یک شنبه پانزدهم تیر 1399 

دیدار رییس مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان

رییس مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1078 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج، در تاریخ 1399/04/09 آقای صلاحی اردکانی ریاست مرکز به همراه حجت الاسلام اکبر ظهرابی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و حجت الاسلام موسی ابراهیمی جاه نماینده ولی فقیه در مرکز با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند. طی این دیدار دکتر صلاحی اردکانی ضمن بیان اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر و برنامه‌های آتی در جهت توسعه این مرکز تحقیقاتی و اجرای طرح ملی اصلاح نژاد ماهی قزل آلا، ابراز امیدواری نمود که با همکاری مسئولین اجرایی و نهاد های مختلف، برنامه‌های مدنظر این مرکز به مرحله بالفعل درآید. ایشان در ادامه بیان نمودند، اصلی‌ترین و مهمترین فعالیت این مرکز اجرای طرح ملی اصلاح نژاد ماهی قزل آلا می‌باشد، که می تواند از وابستگی ما به کشور های پیشرو در این زمینه کاسته و حتی به خود کفایی کامل برسیم.
این دیدار در راستای بررسی مشکلات و موانع اجرای طرح ملی اصلاح نژاد ماهی قزل آلای رنگین کمان و به دنبال آن جذب اعتبارات استانی جهت اجرای این طرح بزرگ انجام گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code