به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بازرگان که پیش از این به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعالیت می کرد، حال با حکم وزیر جهاد کشاورزی، به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد تا مسئولیت تحقیقات کل کشور در عرصه کشاورزی را بر عهده بگیرد. دکتر بازرگان، قبل از پست معاونت سازمان، ریاست موسسه تحقیقات خاک و آب را در کارنامه خود ثبت کرد.
در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است:
جناب آقای دکتر کامبیز بازرگان
سلام علیکم
نظر به تعهد سوابق علمی و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با سایر معاونین، نهادها و سازمان های درون و بیرون از وزارت جهاد کشاورزی در انجام شایسته وظایف قانونی و خدمت به بخش کشاورزی کشور موفق باشید.
کاظم خاوازی
وزیر جهاد کشاورزی
همچنین دکتر محمود بهمنی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور نیز در پیامی، انتصاب دکتر بازرگان به سمت سرپرستی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
جناب آقای دکتر کامبیز بازرگان
سرپرست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
با سلام و احترام
امروز عرصه تحقیقات کشاورزی، کاربرد -محوری را سرلوحه خویش قرار داده و برای رسیدن به این هدف، مدیران لایق و توانمند را می طلبد. بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان سرپرست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، آن هم در شرایطی که کشور بیش از پیش به عرصه تحقیق و ترویج نیازمند بوده تا شعار "جهش تولید" را در عمل محقق سازد، صمیمانه به حضور تبریک عرض می نمایم.
امید است با توکل به خداوند منان، همواره موفق، پیروز و مستدام باشید.
دکتر محمود بهمنی 
رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code