به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی طی حکمی، دکتر اژدری را به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور -چابهار معرفی و از زحمات دکتر سید عباس حسینی، قدردانی کرد. 
دکتر محمود بهمنی، در این مراسم، ضمن اشاره به رویکرد جوانگرایی در مدیریت، گفت: خوشبختانه دکتر اژدری، سابقه طولانی در بخش تحقیقات داشته و با مسائل، مشکلات و پتانسیل های منطقه چابهار به خوبی آشناست. از طرفی مرکز چابهار یکی از مراکز تحقیقاتی مهم موسسه به شمار می رود که به نوعی قطب پژوهشی آبزیان دریایی بوده و می تواند در این حوزه اثربخشی زیادی داشته باشد.
به گفته رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، علیرغم مشکلات دوری از مرکز، با همت همکاران، فعالیت های تحقیقاتی با توجه به نیازهای ملی-منطقه ای در آن مرکز انجام شده و منشاء اثرات مثبتی در حوزه شیلات کشور بوده است؛ با این وجود، با توجه به پتانسیل های آن منطقه، انتظارات بیشتری به ویژه در موضوعاتی مانند فناوری‌های نوین و دانش های جدیدی که راهگشای مشکلات بهره برداران باشد، قابل تصور است.
در ادامه، دکتر حسینی، با بیان اینکه منطقه چابهار، بیشترین ظرفیت را برای انجام پژوهش های شیلاتی دارد، گفت: تحقیقات نیاز به نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی دارد؛ بنابراین حمایت همه جانبه موسسه لازم و ضروری است.
وی افزود: طی سال‌های مسئولیت تلاش شد تا با همکاری محققان مجموعه، مراحل پیشرفت را طی کرده و با هم افزایی و همفکری، موضوعات پایه ای به ویژه ارتباط با اداره کل شیلات منطقه را پیش ببریم.
دکتر حسینی، ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید مرکز، ادامه داد: با توجه به فعالیت های ترویجی و آموزشی مرکز به خصوص در حوزه صید و آبزی‌پروری، خوشبختانه ذهنیت خوبی در بهره برداران ایجاد کرده که امید می‌رود این قطار از حرکت باز نایستد.
دکتر اژدری نیز در این مراسم، ضمن تشکر از اعتماد ریاست موسسه برای انتخاب ایشان به عنوان رئیس مرکز تحقیقات شیلات آبهای دور- چابهار، گفت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب، از سوی مقام معظم رهبری، بحث تحقیق و پژوهش به عنوان یکی از محورهای اساسی ابلاغ شده، موجب افتخار است که در این راه قدم برداریم و با توجه به اسناد بالادستی، نیاز های بخش خصوصی و مسائل راهبردی موسسه، موضوعات پژوهشی را پیش ببریم.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کشور، اهمیت غذایی و پیچیدگی های پدیده تغییر اقلیم در تولیدات آبزیان، اهمیت تحقیق بیش از پیش بوده که با همکاری و همدلی و استفاده از ظرفیت های منطقه و افراد محلی، ضرورت پیگیری اهداف، شکل می گیرد.
لازم به ذکر است، در این جلسه دکتر دادگر مشاور موسسه و رئیس حوزه ریاست، دکتر حسین زاده معاون ترویج و انتقال یافته های علمی، دکتر قائدنیا معاون برنامه‌ریزی و امور پشتیبانی، دکتر حافظیه معاون پژوهشی و فناوری، مهندس فائضی رئیس حراست و مهندس آذینی سرپرست جدید امور اداری موسسه نیز حضور داشته و ضمن قدردانی از زحمات دکتر حسینی برای دکتر اژدری آرزوی موفقیت کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code