به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، طی حکمی از سوی ریاست موسسه، دکتر حسین هوشمند، به عنوان رئیس جدید پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور -اهواز، معرفی و از زحمات دکتر سیمین دهقان مدیسه، تقدیر به عمل آمد. 
در این جلسه دکتر محمود بهمنی، با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید پژوهشکده، گفت: استفاده از تمام پتانسیل های استانی و ملی که در جهت حل مشکلات آبزی پروری ضروری است.
وی افزود: با توجه به کمبود منابع مالی، امکان ایجاد زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات جدید وجود ندارد و لازم است که از امکانات موجود حداکثر بهره برداری صورت پذیرد. در این راستا می توان از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها مانند دانشگاه ها نیز استفاده کنیم.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، تاکید کرد: برخی از افراد توانمند در ستاد، مراکز و پژوهشکده ها به عنوان مسئول هماهنگی ملی در حوزه‌های تخصصی، معرفی می‌شوند تا کانال‌های ارتباطی مجموعه با ارگان ها، دستگاه ها و سازمان های مرتبط باشند. این افراد با تفکر جمعی، گزارشات تحلیلی-فنی را در موضوع مشخص ارائه خواهند داد که در آن
دکتر بهمنی، عنوان کرد: افق ۵۰ سال آینده صنعت هدفگذاری شده تا اهداف اثربخش تحقیقات شیلات در حوزه آینده پژوهیبلند مدت تعمیم داده شود.
خانم دکتر دهقان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید پژوهشکده، در این ارتباط گفت: اگر تاکنون موفقیتی حاصل شده، مدیون همکاری محققان پژوهشکده هستم و خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری را برای بنده فراهم کرد.
دکتر هوشمند نیز عنوان کرد: پژوهشکده با قدمت ۳۰ ساله ای که دارد به عنوان یکی از قطب های علمی استان، شناخته شده است که بخش بزرگی از این افتخار، به دلیل کوشش های دکتر دهقان بوده است. 
وی، تاکید کرد: با همکاری محققان پژوهشکده، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تعامل بیشتر با بهره برداران، می‌توان گام‌های موثری در حوزه تحقیقات آبزی پروری برداشت.
لازم به ذکر است در این جلسه دکتر حافظیه معاون پژوهشی و فناوری، دکتر حسین زاده معاون ترویج و انتقال یافته های علمی، دکتر قائد نیا معاون امور پشتیبانی و دکتر دادگر مشاور و رئیس حوزه موسسه نیز حضور داشته و از تلاش‌های دکتر دهقان قدردانی و برای دکتر هوشمند آرزوی موفقیت کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code