به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی، در جلسه شورای هماهنگی مدیران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه موسسه، گفت: به نظر می رسد با توجه به امکانات، تجهیزات و نیروی متخصص موجود در موسسه، عملکرد مجموعه می تواند بسیار بهتر از این باشد. 
وی با تاکید بر اینکه همکاران تحقیقاتی باید اثر بخش تر از گذشته عمل کنند، گفت: باید چارچوب ها و فرصت ها را شناخت تا در حیطه آن، وظایف را به بهترین شکل انجام داد. بنابراین لازم است از منابع محدود موجود با مدیریت بهینه، بالاترین استفاده را برد تا مسائل بیشتری از مشکلات بهره‌برداران را حل کند. 
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، گزارشی مقایسه ای از آمار طرح های تحقیقاتی، پروژه های صورت گرفته و عملکرد مجموعه موسسه طی سه سال گذشته ارائه داد و از همکاران خواست تا با تغییر نگاه و یاری نیروهای متخصص از پتانسیل های موجود استفاده بهتری ببرند و بدین طریق موفق‌تر عمل کنند. 
دکتر قائدنیا، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه نیز در این جلسه با بیان اینکه در بسیاری از موارد که نیاز به بودجه ریزی داشت، اصلاح ساختار صورت گرفته است، عنوان کرد: اصلاح تنخواه‌گردان و تسهیل روند اختصاص منابع مالی با توجه به وظایف محوله در هر بخش، به روزرسانی اعتبارات پروژه و نظم بخشی بیشتر به آنها و ساماندهی موارد حقوقی از مهمترین مواردی است که در قالب اصلاح ساختار صورت گرفته است. 
در ادامه جلسه روسای بخش ها، گروه ها و دیگر همکاران موسسه، مسائل و مشکلات خود را با ریاست موسسه در میان گذاشته و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code