یک شنبه شانزدهم تیر 1398 

جلسه تودیع و معارفه ریاست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور

طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر محمود بهمنی به عنوان رئیس جدید موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور معرفی و از زحمات دکتر پورکاظمی تجلیل شد
اخبار مهم سایت | بازدید: 2884 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، عصر روز شنبه مورخ 15 تیرماه، طی مراسمی دکتر محمد پورکاظمی، سکان هدایت این موسسه را به دکتر محمود بهمنی سپرد و برای مدیریت جدید این موسسه آرزوی موفقیت کرد.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان، ضمن گرامیداشت هفته کرامت، توسل مدیران به احادیث ائمه اطهار در ارتباط با مدیریت را یکی از بنیادی ترین اصول هدایت یک مجموعه قلمداد کرد و افزود: هر کس که به این ریسمان چنگ زند، خداوند در دنیا و آخرت، وی را موفق و سربلند می کند.
وی همچنین به روسای قدیم و جدید موسسه تبریک گفت و برای هر دو آرزوی سلامتی و پیروزی روزافزون کرد.
در ادامه دکتر محمد پورکاظمی، گزارش مفصلی از عملکرد دوران ریاست خود ارائه داد. وی از توسعه ناوگان تحقیقاتی، طرح تولید مولدین قزل آلا با سلامت بالا، اطلاح نژاد میگو و ماهی کپور، برنامه ریزی برای معرفی ماهیان جدید برای پرورش در قفس، تولید پروبیوتیک میگو، افزایش تعداد اعضای هیات علمی در مراکز، اخذ موافقت برای 2 پژوهشکده، برگزاری نکوداشت 100 سالگی تحقیقات شیلات، تولید محصولات جانبی از جلبک و ده ها طرح دیگر به عنوان اولویت های کاری موسسه زیرمجموعه خود طی چند سال اخیر نام برد.
در ادامه دکتر بهمنی، ریاست جدید موسسه، با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر دکتر پورکاظمی، عنوان کرد: مهمترین پشت گرمی در این موسسه، استفاده از خرد جمعی و کمک پژوهشگرانی است که صاحب تجارب ارزشمند هستند. بنابراین باید با همکاری و یاری یکدیگر موفقیت های بیشتری را در این زمینه رقم بزنیم.
وی در پایان از زحمات دکتر پورکاظمی تقدیر و تشکر کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نیز ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه دکتر پورکاظمی، بر لزوم ثبات سیاست های فعلی موسسه و ادامه برنامه از پیش تعیین شده تاکید کرد و گفت: اکنون سکان این کشتی به دست دانشمند دیگری افتاده که او نیز می تواند این مجموعه را به موفقیت های بیشتری برساند.
به گفته دکتر کاظم خاوازی، با توجه به پتانسیل های فراوان مانند آب های لب شور که در نقاط مختلف کشور یافت می شود، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور می تواند پایه گذار طرح های نوینی باشد که در نهایت به افزایش اشتغالزایی جوانان مشتاق این مرز و بوم منجر شود.
وی معتقد است که دکتر پورکاظمی با کارنامه ای درخشان و نامی نیک، محل خدمت خود را ترک خواهد کرد.
گفتنی است در این مراسم، دکتر خاوازی، حجت الاسلام سعیدیان، دکتر بهمنی، دکتر پورکاظمی، دکتر کاکولکی، دکتر اسحاقی، دکتر خوش خلق سیما و جمعی از معاونان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code