استــعلام قیمت
جناب آقای/ شرکت محترم
باسلام،
احتراماً، باتوجه به اینکه مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور وابسته به موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در نظر دارد 17 قطعه فیل ماهیان خاویاری شامل 16 قطعه ماده و 1 قطعه نر در مرحله 2 و 3 جنسی با میانگین وزن 50 کیلوگرم را به فروش رساند، لذا درصورتی که آن شرکت/ فرد آمادگی دارد نسبت به خرید ماهیان مذکور اقدام نماید، قیمت پیشنهادی خود را طبق شرایط پرداخت ذیل به این مرکز اعلام نماید:
شرایط
  1. فروش کالا به صورت نقدی می باشد.
  2. مجموع برآورد قیمت پایه 990000000ریال (نود و نه میلیون تومان) می باشد.
  3. لازم است شرکت کنندگان در مزایده 10 درصد مبلغ پایه معادل 99000000 ریال را به عنوان تضمین خرید کالا به حساب شماره 795099366 بانک کشاورزی شعبه شهرک راه آهن به نام تمرکز وجوه سپرده موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور واریز و اصل فیش واریزی به این مرکز ارائه شود و مابقی مبلغ نسبت به قیمت پیشنهادی، در روز تحویل به حساب 690425710 بانک کشاورزی به نام مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور واریز و اصل فیش ارائه گردد. ضمنا تحویل کالا موکول به واریز این مبلغ خواهد بود. درصورت عدم واریز در روز تحویل، به نفر دوم واگذار و سپرده اولیه ضبط خواهد شد.
  4. ماهیان خاویاری مورد فروش در شرایط مطلوب نگهداری و با رعایت نکات بهداشتی در محل مرکز تحویل آن شرکت/ فرد یا نماینده قانونی او خواهد شد و این مرکز هیچ مسئولیتی در مورد نگهداری آن نخواهد داشت.
  5. فروش ماهیان خاویاری با رعایت قوانین و مقررات توسط خریداران، انجام خواهد شد و مسئولیتی متوجه این مرکز نخواهد بود.
  6. با امضاء برگ پیوست اعلام می نمایید که مشمول منع قانون مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی نبوده و در صورت اثبات آن مسئول عواقب قانونی آن خواهید بود.
  7. خواهشمند است نسبت به ارسال پاسخ حداکثر تا تاریخ 96/05/31 اقدام فرمائید.
نسرین مشائی
رئیس مرکز
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code
پرسش
موافقم 0
مخالفم 0
شهروز روشن   (شنبه 11 آبان 1398)
با سلام من شهروز هستم وقسط پرورش ماهی خاویاری دارم به ۸تاماهی ماده ۲عددماهی نر خوب فیل ماهی واین ماهی در آب شور خزر زندگی میکونند آب خزر یک دستگاه فیلتر آب دورست کردن مانند دریای خزر باشد مانند آب و سط دریا تولید کند دستگاه تنزیم آب سازی مثل دریا و خرید 8 ماده فیل ماهی و2عدد فیل ماهی نر برای خرید نیاز دارم و دستگاه تنزیم آب به حالت دریای خزر آب استخر نگهداری ماهیان در واقه درست کردن آب مثل دریای خزر درست کردن ظمن خرید ماهی ها فیل ماهی کشت آن و تولید ماهی فیل ماهی و کشت خاویار دراستخر ها کشت و بزرگ کردن و تولید شوما قیمت ۸ ماهی ماده و۲عدد نر نوع ماهی فیل ماهی قیمت چقدر است حدود اگر ماهی چند ماه هم بفروشید خوب میشود قیمت بچه ماهی ارزان تراست خوب حدود هر ماهی قیمت مناسب برای هر ماهی حرعدد اگر یک میلیون تا یک و نیم میلیون امیدوارم که به توافق برسیم خیلی ممنون اگر از شما با قیمت مناسب ماهی های زنده را خریداری کونم و شما تخفیف کولی به ما بدهید چون ما جوان هستیم شرو به کار می خواهیم انجام بدهیم ممنونم هستیم